به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، اوباما با سایت اسپاتیفای برای تولید پادکست به توافق رسید.
این توافق از طریق امضای قرارداد با هایر گراوند پروداکشنز که موسسه اوباما و همسرش است، رسمی شده است. گفته شده این زوج تولید و انتخاب پادکست در طیف وسیعی را انجام خواهند داد.
این زوج سال ۲۰۱۸ شرکت هایر گراوند را راهاندازی کردند و با نتفلیکس قرارداد چندگانهای برای تولید مستند و مجموعههای تلویزیونی بستند.
اسپاتیفای که ماهانه ۲۱۷ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد، پادکستهای اوباماها را در سراسر جهان توزیع میکند. گفته شده تنها در فصل اول امسال اسپاتیفای که به عنوان غول موسیقی شناخته میشود بیش از ۱۰۰ میلیون مشترک پولی داشته است.
اوباما در بیانیهای از پادکست به عنوان فرصتی استثنایی برای گفتوگوی سازنده یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که از این طریق مردم بخندند، به فکر واداشته شوند و امیدوارتر باشند.
هنوز توضیحی درباره اینکه این پادکستها در چه زمینهای هستند داده نشده است.
اوباما از سال ۲۰۱۵، گلچینهایی از ترانههای محبوبش را در اسپاتیفای منتشر میکرد.
گفته شده انتظار میرود اسپاتیفای در سال ۲۰۱۹ به سرمایهگذاری ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلاری در زمینه تولید پادکست دست بزند.
ارسال نظر